مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 03:502020-08-13اقتصادي

نمایشگاه ها را با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می کنیم


مدیرعامل نمایشگاه بین المللی تبریز گفت: بر اساس مجوز کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی، نمایشگاه بین المللی تبریز اجازه برگزاری 62 نمایشگاه را در سال 99 دارد که به جز دو نمایشگاهی که به دلیل شرایط کرونایی لغو شد بقیه را با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می کنیم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل نمایشگاه بین المللی تبریز گفت: بر اساس مجوز کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی، نمایشگاه بین المللی تبریز اجازه برگزاری 62 نمایشگاه را در سال 99 دارد که به جز دو نمایشگاهی که به دلیل شرایط کرونایی لغو شد بقیه را با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می کنیم.

حبیب ماهوتی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تبریز، اولین نمایشگاه کشور را بعد از شیوع کرونا برگزار کرد، گفت: اکنون تمامی شرایط سنجیده شده و زمینه لازم برای رعایت بهتر و بیشتر پروتکل های بهداشتی در حین برگزاری نمایشگاه ها فراهم شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان این که تمامی نمایشگاه ها در تبریز با دستور و هماهنگی ستاد استانی مقابله با کرونا برگزار می شود، افزود: در طی چند ماه اخیر توانستیم نمایشگاه های عمومی را هم چون نمایشگاه جهیزیه، تخصصی تر برگزار کنیم تا از آمدن و تجمع بیشتر مردم جلوگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه ها را با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می کنیم

نمایشگاه ها را با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می کنیم