مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 00:452020-08-12اقتصادي

80 درصد آسانسورهای دستگاه های دولتی در قزوین غیر استاندارد است


مدیرکل استاندارد استان قزوین گفت: 80 درصد آسانسورهای دستگاه های دولتی و ساختمانهای عمومی استان قزوین غیر استاندارد است و باید رفع عیب شود.

- سیروس صارمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اداره استاندارد در موضوعات مختلفی ورود کرده و در همه عرصه ها به امور مربوط به استاندارد نظارت دارد تا سلامت مردم به خطر نیفتد.

وی افزود: یکی از چالش های مهم ما در کشور و استان موضوع آسانسور در مراحل نصب، نگهداری و بهره برداری است که بی توجهی در استاندارد در مراحل مختلف همه ساله جان شهروندان زیادی را به خطر می اندازد.

صارمی یادآور شد: وضعیت آسانسور در کل کشور از جمله در استان قزوین مطلوب نیست و ما با چالش های جدی مواجهیم که با تذکر و برخورد قانونی تلاش می کنیم از حوادث این عرصه کم کنیم.

مدیرکل استاندارد استان قزوین تصریح کرد: نگاه ما ساماندهی شرکت های متولی نصب و نگهداری آسانسور در استان است تا بتوانیم آسیب های این بخش را کاهش دهیم.

وی گفت: با کمک سازمان نظام مهندسی ساختمان، سازمان صمت و شرکت های همکار، باید در زمینه طراحی، جاسازی و نصب آسانسور ساماندهی مناسبی در این عرصه داشته باشیم.

صارمی اظهار داشت: با تشکیل کارگروهی در زمینه استاندارد سازی امیدواریم بتوانیم از ابتدای کلنگ زنی ساختمان موضوع نظارت فنی را جدی بگیریم و تعبیه استاندارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد آسانسورهای دستگاه های دولتی در قزوین غیر استاندارد است

80 درصد آسانسورهای دستگاه های دولتی در قزوین غیر استاندارد است