مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 21:252020-08-12سياسي

قرارگاه خدمت رسانی در جزیره خارگ تشکیل شد


قرارگاهی به منظور خدمت رسانی گسترده به اهالی صبور خارگ در رده های مختلف خدمت رسانی تشکیل شد.

- سرهنگ سیروس حیاتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: جزیره مقاوم خارگ به عنوان یکی از مراکز حساس و خط مقدم جبهه اقتصاد ایران اسلامی بشمار می رود و ناحیه مقاومت ثارالله خارگ به عنوان پیشران و حامی جهش تولید در قلب صادرات ایران اسلامی همواره در کنار صنعت مردان و اهالی صبور این جزیره است.

وی افزود: در حوزه راه اندازی کارگاه های جهادی بسیج در خارگ به عنوان مولد این امر نقش آفرین بوده و یک کارگاه تولید ماسک و تولید دستکش به همت والای جهادگران خارگی تشکیل داده است.

فرمانده سپاه خارگ تصریح کرد: کمک به مدافعان سلامت جزیره ازجمله مأموریت های مهم این ناحیه مقاومت در طول انتشار این ویروس در سطح جزیره بوده است و به همین منظور قرارگاهی به منظور خدمت رسانی گسترده به اهالی صبور خارگ در رده های مختلف خدمت رسانی تشکیل شد.

حیاتی گفت: نقشه راه گروه های خدمت رسان در این طرح بر اساس نیازهای هر منطقه متفاوت است و جهادگران تلاش دارند محدودیت ها به طور کامل از منطقه هدف آنان رفع شود.

فرمانده ناحیه مقاومت ثارالله خارگ خاطر نشان کرد: کارگاه تولید ماسک جهادی شهید سید مجید حسینی با حضور 25 خواهر جهادگر خارگی روزانه بین 300 الی 400 ماسک تولید و به صورت رایگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه خدمت رسانی در جزیره خارگ تشکیل شد

قرارگاه خدمت رسانی در جزیره خارگ تشکیل شد