مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 20:152020-08-12اجتماعي

تمدید محدودیت های کرونایی در تهران/ لغو طرح ترافیک بی اثر بود


فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، با توجه به شرایط خاص و استمرار وضعیت قرمز در پایتخت، از تمدید محدودیت ها تا پایان مرداد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا زالی، از بستری شدن 534 بیمار جدید کرونایی در بیمارستان های استان تهران خبر داد و افزود: 127 نفر آنان در بخش مراقبت های ویژه بستری شدند.

به گفته وی، 10,3 درصد از مراجعه کنندگان به بخش های سرپایی بهداشتی و درمانی و 17.

3 درصد مراجعان بیمارستانی نیاز به بستری در مراکز درمانی داشتند.

همچنین 432 بیمار در طی شبانه روز گذشته از بیمارستان های تهران ترخیص شدند که این آمار نسبت به روز گذشته تغییر چندانی نداشته است.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، در ادامه از استمرار محدودیت های اعمال شده تا پایان مرداد خبر داد و افزود: بر اساس تصمیم مشترک استانداری تهران و ستاد مقابله با کرونا تهران؛ با توجه به شرایط خاص و استمرار وضعیت قرمز در استان شاهد تمدید محدودیت های اعمال شده در هفته گذشته تا پایان مرداد خواهیم بود.

وی ضمن تقدیر از همکاری شهرداری تهران در لغو طرح ترافیک و استمرار اعمال محدودیت، یادآور شد: بر اساس نتایج بررسی مشترک با شهرداری تهران، آمار 10 روز گذشته نشان می دهد که لغو طرح ترافیک بر میزان استفاده از حمل و نقل عمومی تغییر چندانی نگذاشته و لغو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید محدودیت های کرونایی در تهران/ لغو طرح ترافیک بی اثر بود

تمدید محدودیت های کرونایی در تهران/ لغو طرح ترافیک بی اثر بود