مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 17:552020-08-12اقتصادي

مشارکت همه جانبه شهرداری ها در پروژه مهر و آماده سازی فضای مدارس


استاندار مرکزی بر مشارکت همه جانبه شهرداری ها در پروژه مهر و آماده سازی فضای مدارس استان تا 15 شهریور ماه سال جاری تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید علی آقازاده عصر روز چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان مرکزی در اراک، اظهار کرد: موفقیت استان مرکزی در چهار سال متوالی در زمینه سواد آموزی قابل تقدیر است تا در بخش فرهنگ، آموزش و پرورش و… این استان سرآمد استان های دیگر باشد.

وی برگزاری اردوهای طرح هجرت را در استان مهم عنوان کرد و گفت: در سال گذشته مبلغ 39 میلیون تومان برای اردوهای جهادی طرح هجرت در استان اختصاص یافت و امسال این رقم به یکصد میلیون افزایش پیدا می کند و در اختیار بسیج قرار می گیرد.

استاندار مرکزی گفت: در بحث پروژه مهر باید به شهرداران مراکز شهرستان ها و فرمانداران به عنوان رؤسای آموزش و پرورش شهرستانی 2 نامه ارسال شود تا در سال تحصیلی جدید همانند سال گذشته رنگ آمیزی، اقدامات و هر پروژه ای را که می توان در این حوزه راه اندازی کرد، تا ابتدای مهر ماه سال جاری به صورت یک کار اضطراری و ضروری دنبال کنند.

آقازاده برخورداری مدارس را از پوشش اینترنت مهم عنوان کرد و گفت: اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات باید در خصوص رفع مشکل مکان هایی که آموزش و پرورش استان با خلأ نبود پوشش اینترنت مواجه است تا 15 شهریور ماه،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت همه جانبه شهرداری ها در پروژه مهر و آماده سازی فضای مدارس

مشارکت همه جانبه شهرداری ها در پروژه مهر و آماده سازی فضای مدارس