مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 17:402020-08-12سياسي

روح الامینی با تکذیب یک مصاحبه: ودیعه مسکن نگرفته ایم


نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: «برخی از نمایندگان تهران هیچ مبلغی برای ودیعه مسکن دریافت نکرده اند، چون در تهران خانه دارند و احتیاجی به این پول نیست.

- نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از نمایندگان تهران هیچ مبلغی برای ودیعه مسکن دریافت نکرده اند، چون در تهران خانه دارند و احتیاجی به این پول نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ تابناک نوشت: نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد که وی و برخی نمایندگان تهران، ودیعه مسکن دریافت نکرده اند.

ماجرا از اینجا آغاز شد که امروز یکی از رسانه ها با انتشار مطلبی مدعی شد عبدالحسین روح الامینی، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگار آن رسانه درباره اینکه آیا او ودیعه 200 میلیون تومانی مسکن را دریافت کرده است یا خیر، این طور پاسخ داده که غلط کردند که گفتند! بپرسید 200 میلیون ودیعه مسکن را گرفته ام یا نه.

در پی انتشار چنین نقل قولی از وی که باعث هجمه سنگینی علیه روح الامینی در فضای مجازی شد، تابناک برای مشخص شدن اصل ماجرا گفت و گویی با این عضو کمیسیون بهداشت و درمان داشت.

او با بیان اینکه اساسا من مصاحبه ای با خبرنگار تسنیم ـ که یک رسانه انقلابی است ـ نداشته ام و در محفلی خصوصی با مسئولان این خبرگزاری صحبتی شد که آن را هم به نادرستی منتقل کرده اند، تاکید ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روح الامینی با تکذیب یک مصاحبه: ودیعه مسکن نگرفته ایم

روح الامینی با تکذیب یک مصاحبه: ودیعه مسکن نگرفته ایم