مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 17:302020-08-12اقتصادي

گوشت مرغ باید با نرخ مصوب به دست مصرف کننده برسد


استاندار گیلان، با تصریح بر اینکه گیلان از قطب های تولید مرغ است، گفت: گوشت مرغ باید حتما با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار، به دست مصرف کننده برسد و اینکه خانوارهای گیلانی، - ایسنا/گیلان استاندار گیلان، با تصریح بر اینکه گیلان از قطب های تولید مرغ است، گفت: گوشت مرغ باید حتما با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار، به دست مصرف کننده برسد و اینکه خانوارهای گیلانی، مرغ را با قیمتی بالاتر از نرخ مصوب خریداری کنند، عدالت نیست.

ارسلان زارع در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که با حضور عباس تابش، مدیرعامل سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: گیلان در بسیاری از شاخص ها دارای جایگاه های برتر کشوری است که به عنوان نمونه می توان به موضوع بازرسی و نظارت اشاره کرد.

وی با تاکید بر اهمیت نقش نظارت بر بازار ادامه داد: لازم است در امر بازرسی، از مشارکت های مردم بیشتر استفاده شود تا شاهد اثربخشی فزون تر باشیم.

استاندار گیلان تصریح کرد: اعتقاد دارم برای تعادل بخشی به امور و نیز حفظ شرایط مطلوب بازار، باید هم به تولیدکننده و هم مصرف کننده، توجهی همزمان صورت گیرد و این، عین رعایت انصاف است.

زارع، با یادآوری اینکه گیلان در بسیاری از اقلام اساسی همچون برنج، چای و آبزیان استانی تولیدکننده است و محصولات مذکور را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوشت مرغ باید با نرخ مصوب به دست مصرف کننده برسد

گوشت مرغ باید با نرخ مصوب به دست مصرف کننده برسد