مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 16:452020-08-12فناوري

افزایش 4 برابری ظرفیت پهنای باند طی دو سال گذشته


مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام، گفت: ظرفیت پهنای باند طی دو سال گذشته از 40 گیگا بایت به 153 گیگا بایت یعنی نزدیک به 4 برابر افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، رضا حسن بیگی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام طی بازید از خبرگزاری فارس ضمن تبریک هفته خبرنگار، گفت: شرکت زیر ساخت، شرکتی کاملا دولتی است و به عنوان شبکه مادر مخابراتی کل کشور  به حساب می آید؛ بستر اصلی ارتباطات کل کشور از جمله شبکه فیبر نوری، ارتباطات بین استانی، ارتباطات بین المللی، ماهواره ای و پهنای باند توسط شرکت ارتباطات زیر ساخت فراهم می شود.

وی افزود: طی دو سال گذشته اقدامات خوبی در بحث زیر ساخت انجام شده است؛ ظرفیت فیبر نوری از 670 کیلومتر به 1300 کیلومتر یعنی 4 برابر ظرفیت افزایش و همچنین فیبر نوری از ظرفیت 12 رشته ای به ظرفیت 48 رشته ای افزایش پیدا کرده است.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با بیان اینکه بخش عظیمی از توسعه زیر ساخت به بحث عرضی در حوزه عتبات و عالیات مربوط می شود، گفت: در سال اول با حجم زیادی از زائرین مواجه و در آنتن دهی و ارتباط دهی دچار مشکل شدیم که با بسترهای ایجاد شده مشکلات تا حدود زیادی رفع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 4 برابری ظرفیت پهنای باند طی دو سال گذشته

افزایش 4 برابری ظرفیت پهنای باند طی دو سال گذشته