مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 15:502020-08-12سياسي

چهارشنبه های امام رضایی/ کمک مومنانه بیش از 10 میلیارد ریالی خادمیاران رضوی فارس


رییس دفتر آستان قدس رضوی در فارس گفت: خادمیاران رضوی استان فارس با کمک خیرین محلی در رزوهای عید ولایت و امامت بیش از 10 میلیارد ریال به محرومین و آسیب دیدگان از کرونا کمک مومنانه انجام دادند.

- جابر مهدیار در گفت وگو با خبرنگار سرویس اجتماعی خبرگزاری فارس در شیراز، در مورد کمک های مومنانه خادمیاران رضوی فارس در رورهای عید امامت و ولایت اظهار کرد: خادمیاران رضوی فارس با کمک خیرین محلی در این روزهای نورانی موفق شدند بیش از 30 هزار پرس غذا پخته و بین محرومین توزیع کنند و همچنین یک هزار بسته معیشتی از قبیل برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، مرغ و حبوبات تهیه و توزیع کنند.

وی افزود: در این ایام پر خیروبرکت خادمیاران رضوی ما بیش از دو هزار بسته بهداشتی در بین خانواده های بی بضاعت به نام امام رئوف توزیع کردند.

رییس دفتر آستان قدس رضوی در فارس گفت: در این ایام با کمک خیرین موفق شدیم تعداد دو هزار بسته یک کیلویی گوشت گوسفند را تهیه و بین محرومین و آسیب دیدگان از ویروس کرونا توزیع کردند.

و همچنین تهیه و توزیع بیش از دویست کارت هدیه.

مهدیار گفت: در روزهای جشن امامت و ولایت طی یک ابتکار ویژه خادمیاران شهر لارستان هزار بسته شیرینی و گل، سه هزار بسته نیم کیلویی آجیل تهیه و بین مردم روستاهای اطراف شهر توزیع کنند و همچنین کاروان شادی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارشنبه های امام رضایی/ کمک مومنانه بیش از 10 میلیارد ریالی خادمیاران رضوی فارس

چهارشنبه های امام رضایی/ کمک مومنانه بیش از 10 میلیارد ریالی خادمیاران رضوی فارس