مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 14:152020-08-12سياسي

بیانیه وعاظ و خطبای مشهد پیرامون اقامه عزای حسینی در شرایط کنونی


جمعی از خطبا و و عاظ مشهد در خصوص نزدیکی ماه محرم و برپایی عزای سرور و سالار شهیدان در این شهر، بیانیه ای صادر کردند و خواستار مساعدت لازم از سوی نهادها و دستگاه­ های مربوطه برای برپایی مراسم عزاداری در فضای باز شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، جمعی از خطبا و و عاظ مشهد در خصوص نزدیکی ماه محرم و برپایی عزای سرور و سالار شهیدان در این شهر، بیانیه ای صادر کردند که متن به شرح زیر است: باسم ربّ الحسین قال رسول الله صلی الله علیه و آله: إنّ لقتل الحسین علیه السلام حراره فی قلوب المومنین لاتبرد أبدا عاشورای حسینی، رمز ماندگاری همه ارزش های انسانی و مجالس عزای حسینی، رمز ماندگاری پیام عاشوراست.

با وجود همه فراز و نشیب­ ها و فشارها و محدودیت ­ها در طول تاریخ، چراغ این مجالس، همواره فروزان بوده است: یُریدون لیُطفئوا نورَ الله بأفواهِهم و الله مُتمُّ نورِه و لو کَره الکافرون .

در ماه­ های اخیر که با فراگیری بیماری بوده اند، نخواهد بود.

لذا از همه مسئولین هیئات و جلسات مذهبی می خواهیم با درک حساسیت شرایط و نگرانی ­های به جای کادر دلسوز بهداشت و درمان، مسئولیت­شناسی خود را همچون گذشته به نمایش بگذارند.

همچنین با توجه به ممنوعیت برگزاری مراسم عزاداری در فضاهای سرپوشیده در ابلاغیه ستاد و نیاز به امکانات و تسهیلات ویژه برای بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه وعاظ و خطبای مشهد پیرامون اقامه عزای حسینی در شرایط کنونی

بیانیه وعاظ و خطبای مشهد پیرامون اقامه عزای حسینی در شرایط کنونی