مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 14:102020-08-12سياسي

صدور اخطاریه پلمب 48 واحد صنفی متخلف


مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از تشدید طرح کنترلی و نظارتی بر صنوف و برخورد با فروشندگان پوشاک متخلف خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه هدف استکبار جهانی به انحراف کشاندن فرهنگ جامعه اسلامی و ایجاد انحراف و نفوذ فرهنگی، سیاسی و دینی بر جامعه است تا هویت اصیل ایرانی اسلامی جوانان و نوجوانان این مرز و بوم را به هویت غربی و بی دینی تغییر دهند، اعلام کرد: برابر گزارش های مردمی مبنی بر عرضه و فروش پوشاک غیر متعارف و حتی با آرم و علائم شیطان پرستی بررسی موضوع در دستور کار مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران قرار گرفت.

این مرکز توضیح داد: طبق برنامه ریزی و تمهیدات اندیشیده شده روز گذشته طرح نظارتی و کنترلی صنوف توسط مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران عملیاتی شد و از 154 واحد صنفی عرضه پوشاک و البسه بازدید شد.

بنا بر این گزارش برای 48 واحد صنفی متخلف با هماهنگی های قضایی اخطاریه پلمب صادر شد و در این طرح متصدیان 5 واحد صنفی متخلف با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند و به 55 واحد صنفی تذکر داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور اخطاریه پلمب 48 واحد صنفی متخلف

صدور اخطاریه پلمب 48 واحد صنفی متخلف