مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 12:302020-08-12اقتصادي

روایت مشکلات تصفیه آب در روستاهای دورافتاده استان اصفهان


وضعیت توپوگرافی شهرستان فریدون شهر به گونه ای است که خدمات رسانی به روستاها به راحتی انجام نمی شود چرا که دسترسی به روستاها به آسانی امکان پذیر نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی آبفای اصفهان، محمدرضا یبلویی اعلام کرد: مقرر شد در 57 روستای فریدون شهر، 57 کلر زن هیدرومکانیکی با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد تومان نصب شود تا آثار مثبت یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب استانی برای ساکنین روستایی بهتر و ملموس تر باشد و همه مشترکین روستایی از خدمات مطلوب و مناسب برخوردار شوند.

  مدیر آبفای فریدون شهر افزود: هم اکنون در 57 روستای فریدون شهر کلر زنی منابع آبی به روش کوزه ای، صورت می گیرد.

  وی با بیان اینکه پراکندگی روستاها در شهرستان فریدون شهر بسیار گسترده است تصریح کرد: وضعیت توپوگرافی شهرستان فریدون شهر به گونه ای است که خدمات رسانی به روستاها به راحتی انجام نمی شود چرا که دسترسی به روستاها به آسانی امکان پذیر نیست.

یبلویی با بیان اینکه تأسیسات و منابع آبی در این 57 روستا درجاهایی مستقر هستند که فاقد انرژی برق است، خاطرنشان ساخت: طی بررسی های صورت گرفته بهترین روش برای گندزدایی منابع آبی این روستاها کلرزنی به روش هیدرولیکی است زیرا منابع آبی در این منطقه تا حدودی غنی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت مشکلات تصفیه آب در روستاهای دورافتاده استان اصفهان

روایت مشکلات تصفیه آب در روستاهای دورافتاده استان اصفهان