مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 12:202020-08-12سياسي

رعایت دستورالعمل های بهداشتی در عزاداری محرم امر به معروف است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: رعایت دستورالعمل های بهداشتی در برگزاری مراسم عزاداری محرم امر به معروف است.

- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: رعایت دستورالعمل های بهداشتی در برگزاری مراسم عزاداری محرم امر به معروف است و باید هیات ها نسبت به این مهم اهتمام جدی داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز چهارشنبه در نشست با مسئولان نهادهای فرهنگی استان بوشهر افزود: اسلام یک دین سلامت محور است و تمامی تکالیف دینی بر پایه سلامتی انجام می شود.

وی بیان کرد: با شیوع بیماری کرونا سلامت مردم به خطر افتاده است از این رو باید مراسم ماه محرم را با حفظ دستورالعمل های بهداشتی برگزار کنیم.

صفایی بوشهری حفظ موارد بهداشتی را امر به معروف دانست و عنوان کرد: همان طور که برگزاری مراسم شرایط ویژه ای دارد، زمان و مکان برگزاری هم اهمیت دارد.

وی ادامه داد: مکان برگزاری مراسم باید به طور کامل ضد عفونی و مراسم عزاداری در کوتاه ترین زمان بین یک تا دو ساعت بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار شود.

صفایی بوشهری همچنین بر استفاده حداکثری هیات های مذهبی از فضای مجازی برای ترویج فرهنگ حسینی، راه اندازی کارگروه نظارت بر دستورالعمل های بهداشتی و راه اندازی پویش هر خانه یک حسینیه تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت دستورالعمل های بهداشتی در عزاداری محرم امر به معروف است

رعایت دستورالعمل های بهداشتی در عزاداری محرم امر به معروف است