مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 12:152020-08-12سياسي

دو مقام جشنواره مطبوعات استان البرز به خبرگزاری مهر رسید


چهارمین جشنواره مطبوعات البرز با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد و خبرگزاری مهر توانست دو مقام کسب کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاز آن خود کند.

همچنین معصومه امین زاده از خبرگزاری ایلنا با خبری تحت عنوان اختلاف آمار مبتلایان و فوتی های البرز بدون تست تشخیصی مقام سوم را کسب کرد.

در بخش گزارش خبری تحلیلی مریم آقانوری از فردیس نیوز با عنوان و چشمانی که از دنیا زندگی طلب می کنند ، خدیجه ستار پور از روزنامه همشهری با عنوان رودخانه نامهربان با میهمانان و محمد حسن سیفی از روزنامه دنیای هوادار با عنوان کپی می کنم پس هستم مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در محور عکس میلاد فیروزان از دیوان نیوز با عکسی تحت عنوان زندگی در حاشیه و پوپک خواجه امیری با عکسی تحت عنوان نیایش رتبه دوم و سوم را کسب کردند.

در بخش مصاحبه فرزاد عسگری از رونامه همشهری با مصاحبه ای تحت عنوان در آرزوی خدمت به شهر پدری و نسترن کیوان پور از سایت خبری هزار و یک شب در مصاحبه ای با عنوان گفتگو با حسین ماستیانی؛ هنری که زاییده ی تفکر نباشد ماندگار نیست رتبه دوم و سوم را کسب کردند.

رتبه دوم در محور رونق تولید (حمایت از کالای ایرانی) زهرا اشرف زاده از روزنامه همشهری با عنوان احیای 99 واحد صنعتی تا پایان سال 99 ، محور جهش تولید رضا تواضعی از روزنامه دنیای هوادار با عنوان چرا تولید و و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو مقام جشنواره مطبوعات استان البرز به خبرگزاری مهر رسید

دو مقام جشنواره مطبوعات استان البرز به خبرگزاری مهر رسید