مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 11:202020-08-12بين الملل

ادامه اعتراض ها در بلاروس/ بازداشت بیش از 6 هزار معترض


لوکاشنکو که اغلب به عنوان آخرین دیکتاتور اروپا خوانده می شود، عهد کرده است که اجازه ندهد بلاروس از هم پاشیده شود و معترضان را مهره های قدرتهای خارجی خوانده است.

- لوکاشنکو که اغلب به عنوان آخرین دیکتاتور اروپا خوانده می شود، عهد کرده است که اجازه ندهد بلاروس از هم پاشیده شود و معترضان را مهره های قدرتهای خارجی خوانده است.

  اعتراض ها در بلاروس به نتیجه انتخابات اخیر در این کشور که منجر به پیروزی دوباره الکساندر لوکاشنکو شد، برای سومین روز متوالی ادامه دارد و وزارت امور داخلی این کشور از دستگیری دست کم شش هزار نفر طی سه روز اخیر خبر داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا به نقل از گاردین، مقامات بلاروس می‌گویند بیش از 6 هزار نفر را در سه شب تظاهرات همراه با خشونت در اعتراض به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری بحث برانگیز روز یکشنبه دستگیر کردند.

در مطلبی که در این روزنامه بریتانیایی درج شده، آمده است: رهبران مخالفان در پی سرکوب گسترده پس از انتخابات و پیروزی دوباره الکساندر لوکاشنکو، زندانی و یا به خارج از کشور رانده شده‌اند.

سوتلانا تیخانوفسکایا نامزد اصلی مخالف که پس از تهدید آشکار برای فرزندانش راهی لیتوانی شد، از جمله کسانی است که از کشور فرار کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه اعتراض ها در بلاروس/ بازداشت بیش از 6 هزار معترض

ادامه اعتراض ها در بلاروس/ بازداشت بیش از 6 هزار معترض