مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 10:452020-08-12سياسي

همکاری های بسیج و انجمن اسلامی دانش آموزان اردبیل توسعه می یابد


مسؤول سازمان بسیج دانش آموزی استان اردبیل گفت: همکاری های سازمان بسیج دانش آموزی و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان اردبیل توسعه می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، ایرج نقی پور بعدازظهر امروز در آیین امضای تفاهم نامه همکاری با اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان استان اردبیل، اظهار کرد: نسل نوجوان و جوان کشور سرمایه ارزشمندی است که فعال شدن ظرفیت های نهفته آنان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و توجه به آن  می تواند موجب رشد و پیشرفت جامعه شود.

وی به ظرفیت امیدبخش جوانان کشور در گام دوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: با توجه به ضرورت حفظ و حراست از سنگر مدرسه، همکاری سازمان بسیج دانش آموزی و اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان استان اردبیل تقویت شده و توسعه می یابد.

مسؤول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه استان اردبیل بیان کرد: توانمندسازی دانش آموزان و مربیان در راستای وفاداری و حمایت آگاهانه از ارزش های اصیل اسلامی، توجه به آداب و سبک زندگی اسلامی ایرانی و مهارت افزایی دانش آموزان در دستور کار این دو تشکل قرار می گیرد.

نقی پور با اشاره به تاکید سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بر تربیت دینی و اجتماعی دانش آموزان، یادآور شد: بسیج دانش آموزی و اتحادیه انجمن های اسلامی از ظرفیت موثری برای اجرای سند تحول برخوردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری های بسیج و انجمن اسلامی دانش آموزان اردبیل توسعه می یابد

همکاری های بسیج و انجمن اسلامی دانش آموزان اردبیل توسعه می یابد