مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 10:202020-08-12سياسي

اعلام آمادگی 93 هزار هیئت برای شرکت در طرح «خیمه های رسانه ای»


ساترا، وزارت ارتباطات و سازمان تبلیغات اسلامی با هدف همگرایی برای اجرای طرح «خیمه های رسانه ای» در محرم99 تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

- ساترا، وزارت ارتباطات و سازمان تبلیغات اسلامی با هدف همگرایی برای اجرای طرح خیمه های رسانه ای در محرم99 تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ساترا، سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر ساترا ، وزارت ارتباطات و سازمان تبلیغات اسلامی روز گذشته 20 مرداد تفاهمنامه ای را امضا کردند که با حضور سید صادق امامیان رییس ساترا، حمید فتاحی معاون وزیر ارتباطات و حجت الاسلام مصطفی جلالی معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی انجام شد.

خیمه های رسانه ای، تجلی مراسم عزاداری واقعی در فضای مجازی رییس ساترا در ابتدای این جلسه اظهار کرد: شرایط متفاوت کنونی در کشور موجب شده شاهد شکل گیری همگرایی و عزم همگانی برای برگزاری هرچه بهتر مراسم عزاداری محرم 99 در فضای مجازی باشیم.

سیدصادق امامیان با بیان اینکه تجربه ما در برگزاری هیئات مجازی و آنلاین صفر نیست، اظهار کرد: ما پیش از شیوع کرونا و محدودیت در اجتماعات مذهبی، هیئات آنلاین داشتیم اما به دلیل مشکلاتی، چندان رایج نبودند و مردم آنها را یکجا در اختیار نداشتند اما امسال با شکل گیری عزم همگانی متولیان این حوزه، امید دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی 93 هزار هیئت برای شرکت در طرح «خیمه های رسانه ای»

اعلام آمادگی 93 هزار هیئت برای شرکت در طرح «خیمه های رسانه ای»