مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 10:152020-08-12حوادث

شناسایی باند نگهداری اسلحه در البرز/ چهار نفر دستگیر شدند


فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به شناسایی یک باند نگهداری اسلحه غیرمجاز دراستان، از دستگیری چهار نفر در این رابطه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار عباسعلی محمدیان ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از اموال مسروقه و دستگیری مجرمین که در ستاد فرماندهی انتظامی استان البرز برگزار شد، اظهار کرد: مقرر بود هرماه یک طرح ارتقای امنیت اجتماعی در استان برگزار شود که به واسطه شیوع ویروس کرونا به تأخیر افتاد ولی همکاران من طی 48 ساعت گذشته موفق به دستگیری 127 سارق حرفه ای شدند.

وی ادامه داد: از این تعداد، 9 نفر مال خر، 60 درصد دارای سابقه کیفری قبلی و 40 درصد دیگر فاقد سابقه کیفری اما دارای سوابق سرقت هستند.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: اموال کشف شده شامل خودروهای سند نمره، خودروهای سرقتی، انواع لوازم مسروقه از منازل، دوچرخه از فضاهای عمومی، کفش از ساختمان های مسکونی و موضوعات متعدد دیگر است.

سردار محمدیان ضمن قدردانی از دستگاه قضایی و دادستان کرج جهت برخور قاطعانه با مجرمین و همچنین حمایت از مأمورین در چارچوب قانون و برخورد جدی با سارقین، گفت: با این اقدامات در چهار ماهه اول سال شاهد کاهش چهار درصدی جرم سرقت در استان البرز بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی باند نگهداری اسلحه در البرز/ چهار نفر دستگیر شدند

شناسایی باند نگهداری اسلحه در البرز/ چهار نفر دستگیر شدند