مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 10:102020-08-12اقتصادي

اتصال رود دز به خط غدیر، آب شرب خوزستان را با کیفیت می کند


طرح آبرسانی غدیر با هدف ایجاد زیرساختهای لازم برای انتقال آب با کیفیت به شهرهای مرکزی، جنوبی وغرب استان خوزستان در حال اجرا است که کیفیت آب آشامیدنی را به نحو چشمگیری افزایش می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طرح آبرسانی غدیر با هدف ایجاد زیرساختهای لازم برای انتقال آب با کیفیت به شهرهای مرکزی، جنوبی وغرب استان خوزستان در حال اجرا است، اظهار کرد: از آنجا که برای تکمیل این طرح نیاز به حداقل هفت تا هشت هزار میلیارد تومان اعتبار دارد ما تصمیم گرفتیم با اجرای یک طرح میان مدت با  اعتبار بسیار کمتر، که کیفیت آب آشامیدنی را به نحو چشمگیری افزایش می دهد با سرعت بیشتری آب مورد نیاز  مردم را تامین کنیم .

وی با بیان آنکه در قالب این طرح آب رودخانه دز از میانه راه  به داخل لوله های طرح آبرسانی غدیر هدایت می شود، افزود: این طرح که اجرای آن از هفته گذشته با هزینه 200 میلیارد تومان کلید خورده ظرف مدت یکسال کمبود آب مورد نیاز طرح آبرسانی غدیر را تامین میکند.

استاندار خوزستان گفت: طرح غدیر به عنوان مهم ترین طرح آبرسانی خوزستان قرار است  آب شرب و بهداشتی بالغ بر 52 درصد مردم استان خوزستان، که جمعا 26 شهر و یکهزارو  600 روستا را شامل میشود، تحت پوشش قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال رود دز به خط غدیر، آب شرب خوزستان را با کیفیت می کند

اتصال رود دز به خط غدیر، آب شرب خوزستان را با کیفیت می کند