مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 10:052020-08-12فرهنگي

رده بندی پویانمایی های سیما و وی او دی‏ ها در سامانه «چی خوبه»


تاکنون بیش از 750 پویانمایی سینمایی و بیش از 1500 قسمت سریال پویانمایی تلویزیون و وی اودی ها رده بندی سنی شدند.

- علیرضا گودرزی مدیرعامل سامانه چی خوبه در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: با توجه به گرایش های خاص کودکان و نوجوانان در گروه های سنی مختلف و متناسب با جنسیت آنها به پایش، گزینش و دسته بندی این زمینه های موضوعی پرداخته ایم تا بهترین سرگرمی های سازنده و جذاب را برای رشد و شکوفایی خلاقیت کودکان و نوجوانان شناسایی و معرفی شوند.

وی ادامه داد: سامانه چی خوبه برای پاسخگویی به پدران و مادرانی است که در  حوزه فیلم و کارتون (انیمیشن) به دنبال گزینه های مناسب برای فرزندان خود هستند.

این سرویس با توجه به گرایش های خاص کودکان و نوجوانان در گروه های سنی مختلف و متناسب با جنسیت آنها به پایش، گزینش و دسته بندی این زمینه های موضوعی می پردازد تا بهترین سرگرمی های سازنده و جذاب را برای رشد و شکوفایی خلاقیت کودکان و نوجوانان شناسایی و معرفی کند.

وی تاکید کرد: تاکنون بیش از 750 پویانمایی سینمایی و بیش از 1500 قسمت سریال پویانمایی که در زمره پربازدیدترین پویانمایی های صدا و سیما و سرویس های ویدئویی  نظیر فیلیمو، دیجیتون، نماوا و دیگر آثار بوده در این سامانه تحلیل و رده بندی سنی شده اشت و شبکه پویا و نهال که شبکه تخص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رده بندی پویانمایی های سیما و وی او دی‏ ها در سامانه «چی خوبه»

رده بندی پویانمایی های سیما و وی او دی‏ ها در سامانه «چی خوبه»