مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 10:052020-08-12اقتصادي

همه ذی نفعان حوزه کتاب و اقتصاد نشر از طرح های فصلی خرید کتاب بهره می برند


نگاهی به تجربه سال های اخیر نشان می دهد طرح های فصلی خرید کتاب طرح منحصر به فردی است که همه ذی نفعان حوزه کتاب و اقتصاد نشر از پدیدآورنده و مترجم تا موزع و کتابفروش از آن بهره می برند.

- مهدی فیروزان مدیرعامل شهر کتاب در گفت و گو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس با بیان اینکه طرح های فصلی خرید کتاب توانسته است به جایگاه خوبی در میان اهالی نشر دست پیدا کند، عنوان کرد: معمولا در طرح های حمایتی این تخفیف را برای کتاب در نظر می گیرد خریدار منتفع می شود و کتاب بیشتری خریداری می کند، سپس کتابفروش کتاب بیشتری می خرد و موزع که واسط بین ناشر و کتابفروش است نیز منتفع می شود.

فیروزان درباره تجربه برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران افزود: این در حالی است که معمولا در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران موزع و کتابفروش حذف می شود و اگرچه این امکانی است که ارشاد ایجاد می کند اما دو عضو از سازمان اقتصادی نشر حذف می شوند و فقط ناشر، صاحب اثر و خریدار بهره می برند اما موزع و کتابفروش بهره ای از نمایشگاه کتاب نمی برند.

وی تاکید کرد: می توان گفت طرح های فصلی خرید کتاب طرح منحصر به فردی است که همه ذی نفعان حوزه کتاب و اقتصاد نشر از آن بهره می برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه ذی نفعان حوزه کتاب و اقتصاد نشر از طرح های فصلی خرید کتاب بهره می برند

همه ذی نفعان حوزه کتاب و اقتصاد نشر از طرح های فصلی خرید کتاب بهره می برند