مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 09:552020-08-12سياسي

جبهه رسانه های انقلابی در خراسان شمالی محلی برای مطالبه گری از مسئولان است


معاون حوزه هنری خراسان شمالی حرکت جبهه ای در رسانه های انقلابی استان را در راستای پاسخگویی مسئولان دانست و گفت: مدیران برای جوابگویی به مشکلات مردم باید فرق رسانه های رسمی و کانال های غیرمجاز را یاد بگیرند.

- اکرم صدیقی در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد طی بازدید از دفتر خبرگزاری فارس خراسان شمالی با اشاره به رسالت رسانه ها در خراسان شمالی و کشور اظهار کرد: رسانه های مطالبه کننده و پیگیری مسائل و دغدغه های مردم نیاز  و اولویت نخست امروز جامعه و استان خراسان شمالی است.

وی با تشریح مطالبه گری رسانه ها در جامعه گفت: کسب خبر و اطلاع از ریزودرشت مشکلات مردم و پیگیری آنان بر اساس اولویت ها از مسئولان مختلف به عنوان حرکتی منسجم و مداوم مطالبه گری در راستای حل مشکلات مردم محسوب می شود.

معاون حوزه هنری خراسان شمالی که به دلیل کسالت رییس این مجموعه، به بازدید خبرگزاری فارس آمده بود، تصریح کرد: همگرایی خبرگزاری های همسو و نگاه تحلیلگرانه به موضوعات می تواند جنبه های مختلف یک رویداد و موضوع را برای مخاطبان روشن کند.

وی با تأکید بر حرکت جبهه ای رسانه ها با اهداف انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: حرکت جبهه ای می تواند قدرت رسانه های انقلابی در استان را افزایش دهد و عدم ارائه تحلیل به مخاطبان را جبران کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبهه رسانه های انقلابی در خراسان شمالی محلی برای مطالبه گری از مسئولان است

جبهه رسانه های انقلابی در خراسان شمالی محلی برای مطالبه گری از مسئولان است