مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 09:352020-08-12سياسي

کاهش تاب آوری از عوامل افزایش طلاق در جامعه است


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری یزد نقش کاهش تاب آوری جامعه را پررنگ تر از تاثیر مشکلات اقتصادی در بروز طلاق بین زوجین دانست.

- محمدحسین رحیمی زاده امروز چهارشنبه 22 مردادماه در بازدید از دفتر ایسنا در یزد ضمن تبریک روز خبرنگار، حرفه خبرنگاری را با قضاوت مقایسه کرد و گفت: همان گونه که یک قاضی برای امر خطیر قضاوت باید مستقل عمل کند، یک خبرنگاران نیز برای این که بتواند پل ارتباطی خوبی بین مردم و حاکمیت باشد و نقد عادلانه مردم را به حاکمیت انتقال دهد باید حرفه ای عمل کند که لازمه ی آن استقلال و البته عشق و علاقه است.

وی افزود: حرفه ی خبرنگاری قطعاً با توقع ها و مشقت های فراوانی مواجه است و این فشارها مگر با عشق و علاقه فرد به این وظیفه ی خطیر هموار نخواهد بود.

این مقام قضایی در ادامه ایسنا را با توجه به دانشجویی بودن و فعالیت در ذیل یک مجموعه ی انقلابی یعنی جهاددانشگاهی به لحاظ این ویژگی ها متبلور خواند و گفت: دانشجویان باید زبان گویای مردم و اثرگذار بر تصمیمات کلان کشور باشند و این همان خاصیت خبرگاری است.

وی بر رعایت اصول در هر کار حرفه ای یعنی رعایت حاکمیت اسلام، قانون اساسی، قانون گرایی، وحدت و انسجام و امیدآفرینی تاکید کرد و گفت: البته موضوع امیدآفرینی در شرایط امروز جامعه و به عنوان موتور محرک برای حرکت به س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تاب آوری از عوامل افزایش طلاق در جامعه است

کاهش تاب آوری از عوامل افزایش طلاق در جامعه است