مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 09:202020-08-12سياسي

کم فروشی و گران فروشی مخابرات همدان


متأسفانه مجموعه مخابرات همدان در ارائه خدمات از اینترنت گرفته تا مکالمات، گران فروشی و کم فروشی داشته و در ارائه خدمات هم ضعیف عمل می کند.

- رییس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلام شهر همدان با تأکید بر اینکه همگان در مقابل سلامت شهروندان مسئولیت داریم، گفت: متأسفانه مجموعه مخابرات در ارائه خدمات از اینترنت گرفته تا مکالمات، گران فروشی و کم فروشی داشته و در ارائه خدمات هم ضعیف عمل می کند.

ابراهیم مولوی در صحن شورای شهر همدان، با تأکید بر ساماندهی و تجمیع دکل های مخابراتی جدید در سطح شهر، مطرح کرد: باید با رصد سونامی سرطان در شهر همدان، مکان گزینی و تجمیع دکل های شرکت های تلفن همراه را با لحاظ سلامت شهروندان، اولویت بندی و ساماندهی کرد، هر چند متأسفانه این شرکت ها بیشتر به سود و منفعت خود می اندیشند و سلامت شهروندان دغدغه آنها نیست.

وی مشکل اساسی عدم اجرای مصوبات شورا را عدم پافشاری بر مصوبات برشمرد و اظهار کرد: باید پیگیری مجدانه مبنی بر اینکه شهرداری مکلف بر اجرای طرح ساماندهی و تجمیع دکل های مخابراتی شود، داشته باشیم چراکه همگان در مقابل سلامت شهروندان مسئولیت داریم.

مولوی در ادامه با اشاره به اجاره بهای کمرشکن مسکن در شهر، گفت: با توجه به اینکه افزایش 25 درصد اجاره بها مشمول کلان شهرهاست و شهر همدان هم براساس ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم فروشی و گران فروشی مخابرات همدان

کم فروشی و گران فروشی مخابرات همدان