مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 09:102020-08-12اقتصادي

جمع آوری سازه الحاقی گراند هتل قزوین در فاز جدید مرمت این بنای تاریخی


معاون میراث فرهنگی استان قزوین گفت: در فاز جدید ساماندهی و مرمت بنای تاریخی گراند هتل، بخش الحاقی واقع در ضلع شمالی مجموعه به منظور احداث ساختمان اقامتی مقاوم جمع آوری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، احسان نورانی معاون میراث فرهنگی استان قزوین گفت: در فاز جدید ساماندهی و مرمت بنای تاریخی گراند هتل، بخش الحاقی واقع در ضلع شمالی مجموعه به منظور احداث ساختمان اقامتی مقاوم جمع آوری می شود.

معاون میراث فرهنگی استان قزوین افزود: این بنای الحاقی مربوط به دوره پهلوی دوم دارای سازه آجری است که سقف طبقات آن با استفاده از تیرآهن و سقف نهایی به صورت شیروانی ساخته شده است، در راستای اجرای مفاد قرارداد واگذاری این پروژه به شرکت مجری طرح (سمگا) که در سال 1396 منعقد شده، بنای مذکور به منظور  احداث ساختمان اقامتی با سازه مقاوم مطابق با استانداردهای روز و ضوابط ملی ساختمان در فاز جدید مرمت جمع آوری می شود.

نورانی اظهار کرد: همچنین در این مرحله اقدامات تکمیلی مرمت بنا شامل استحکام بخشی پوشش سقف اجرا خواهد شد و در نهایت با پایان عملیات سازه ای در سال جاری ساماندهی تزیینات بنا آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، عملیات اجرایی پروژه ساماندهی و مرمت گراند هتل قزوین با مشارکت صندوق احیاء و بهره برداری از اماکن تاریخی کشور و واگذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری سازه الحاقی گراند هتل قزوین در فاز جدید مرمت این بنای تاریخی

جمع آوری سازه الحاقی گراند هتل قزوین در فاز جدید مرمت این بنای تاریخی