مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 09:102020-08-12سياسي

سمن ها در فرهنگسازی عزاداری توام با رعایت پروتکل های بهداشتی تلاش کنند


معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار سلماس گفت: با توجه به درپیش بودن ماه محرم و ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران باوفایش، - ایسنا/آذربایجان غربی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار سلماس گفت: با توجه به درپیش بودن ماه محرم و ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران باوفایش، نقش سازمان های مردم نهاد در فرهنگسازی عزاداری توام با رعایت پروتکل های بهداشتی در جهت حفظ سلامتی عزاداران بسیار پررنگ و قابل توجه است.

عباس محمدزاده امروز 22مرداد در مراسم گرامیداشت تشکل ها و مشارکت اجتماعی که باحضور سازمان های مردم نهاد سلماس برگزار شد، گفت: امروزه یکی از اولویت های مهم در راستای جلب مشارکت های عمومی واگذاری فعالیت ها به خود مردم و تشکل های مردمی در کشور هاست .

محمدزاده بیان کرد: موسسات مردم نهاد بواسطه پشتوانه مردمی و اجتماعی خود در کشورهای مختلف توانسته اند حرکات فرهنگی و اجتماعی و جنبش های مهمی را به نتیجه برسانند و از همین رو جایگاه این نهادهای مردمی در سطح جامعه بسیار ارزشمند و قابل توجه است.

وی افزود: سازمان های مردم نهاد سلماس در فرهنگسازی مقابله با کرونا اقدامات بسیار خوبی انجام داده اند که از جمله آن می توان به کمک به ضدعفونی نقاط مختلف شهری و برپایی چادرهای اهدای ماسک به افراد فاقد ماس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمن ها در فرهنگسازی عزاداری توام با رعایت پروتکل های بهداشتی تلاش کنند

سمن ها در فرهنگسازی عزاداری توام با رعایت پروتکل های بهداشتی تلاش کنند