مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 09:052020-08-12اقتصادي

مرگ تلخ 5 غریق در شرایط قرمز کرونایی در سواحل مازندران


تعداد غریق در دریای مازندران نیز به 12 تن رسیده درحالی که تا قبل از تعطیلی شناگاه های استان هفت تن بوده که نشان دهنده حضور مردم در سواحل استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، این روزها در حالی که شرایط قرمز یی اما همچنان حضور مردم  و مسافران را در شناگاه های سطح استان شاهد هستیم.

وی افزود: تعداد غریق در دریای مازندران نیز به 12 تن رسیده درحالی که تا قبل از تعطیلی شناگاه های استان هفت تن بوده که نشان دهنده حضور مردم در سواحل استان است.

رییس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران اضافه کرد: شب گذشته دو خانم در ساحل سرخرودو طی روزهای گذشته نیز دو تن در ساحل نشتارود و چالوس غرق شدند.

کریمیان بیان کرد: تعداد نجات یافتگان دریای مازندران نیز طی این 80 روز گذشته به 401 نفر رسیده است که از این تعداد 71 نفر خانم و بقیه آقا هستند.

وی با اشاره به حضور ناجیان غریق در داخل طرح های دریا و 375 نقطه حادثه خیز ساحل مازندران، تصریح کرد: باوجود اینکه شناگاه های سطح استان تعطیل است اما حضور مردم را در ساحل داریم که همین امر ناجیان غریق را به ساحل کشاند.

رییس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران خاطرنشان کرد: بیشترین غرقی نیز در مناطق سنگ چین ساحل است ولی مردم بی توجه وارد این نقاط می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ تلخ 5 غریق در شرایط قرمز کرونایی در سواحل مازندران

مرگ تلخ 5 غریق در شرایط قرمز کرونایی در سواحل مازندران