مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 09:002020-08-12دانش

حفظ رتبه دوم دانشگاه آزاد اصفهان در گوگل اسکولار


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) از حفظ رتبه دوم این واحد دانشگاهی در رده بندی سایت گوگل اسکولار در سال 2020 خبر داد.

- ایسنا/اصفهان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) از حفظ رتبه دوم این واحد دانشگاهی در رده بندی سایت گوگل اسکولار در سال 2020 خبر داد.

مجید طغیانی با اعلام این خبر، اظهار کرد: در جولای 2020 دانشگاه های برتر با استناد به نمایه های برتر Google Scholar مشخص شدند و بر اساس نتایج این سایت، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) همچون سال های قبل از بین 20 دانشگاه آزاد حائز رتبه، پس از واحد علوم تحقیقات تهران در رتبه دوم قرار گرفته است.

وی افزود: همچنین بنابر اعلام سایت رتبه بندی وبومتریک، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) با یک پله ارتقاء، در رتبه نوزدهم در بین دانشگاه های آزاد اسلامی قرار گرفت.

وی اظهار کرد: این واحد دانشگاهی در این نوبت، در دو شاخص Presence (تعداد صفحات وب) و Openness (تعداد فایل های غنی) رشد مناسبی داشته است و همچنین در بین کل دانشگاه های کشور با هفت رتبه ارتقاء، در جایگاه هشتاد و یکم قرار گرفت.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) تصریح کرد: پایگاه سایبرمتریکس سالانه دو ویرایش از نظام وبومتریکس در ماه های ژانویه و جولای منت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ رتبه دوم دانشگاه آزاد اصفهان در گوگل اسکولار

حفظ رتبه دوم دانشگاه آزاد اصفهان در گوگل اسکولار