مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 08:502020-08-12حوادث

کشف 30 فقره احتکار کالای اساسی در اردبیل


فرمانده انتظامی استان اردبیل اقلام احتکار شده تعداد 73 هزار و 190 ماسک، 578 هزار انواع دستکش، الکل و مواد ضد عفونی کننده و مایعات دستشویی و سایر اقلام بالغ بر یک میلیون و 654 مورد می باشد.

- فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف 30 فقره احتکار کالای اساسی در این استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، سردار هوشنگ حسینی 22 مرداد در نشست با خبرنگاران با اشاره به اینکه 54 درصد جرایم استان اردبیل جرایم خرد هستند، خاطرنشان کرد: این جرایم مانند سرقت وسایل زینتی خودرو، کپسول و دوچرخه و سایر موارد می باشد، به طوری که 46 درصد مابقی نیز شامل سرقت و جرایم مهم از قبیل سرقت از منزل، مغازه، موتور سیکلت و خودرو است.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به اینکه جرایمی از قبیل سرقت از بانک، گروگان گیری و نظایر آنها در استان منفی است، ادامه داد: در سرقت هایی از قبیل سرقت احشام، منزل، مغازه و اتومبیل در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش این جرایم در استان هستیم.

به طوری که در سال جاری نیز به میزان 2 هزار و 351 فقره اتفاق افتاده است که نسبت به سال گذشته با 10 درصد افزایش همراه بوده ایم.

سردار حسینی در ادامه به دستگیری و شناسایی یک هزار 804 نفر در سال جاری اشاره کرد و گفت: در سطح استان وقوع کل جرایم نسبت به پرونده 26 هزار و 604 فقره بوده که در این خصوص شاهد کاهش 2 درص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 30 فقره احتکار کالای اساسی در اردبیل

کشف 30 فقره احتکار کالای اساسی در اردبیل