مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 08:452020-08-12اقتصادي

روند حمایت از سرمایه گذاری در دستگاه های اجرایی آذربایجان غربی مطلوب نیست


استاندار آذربایجان غربی با انتقاد از استعلامات موازی و تعلل برخی دستگاه های اجرایی در صدور مجوزهای لازم تصریح کرد: بسیاری از افرادی که مشتاق سرمایه گذاری در استان هستند به دلیل مشکلات موجود از جمله استعلام های موازی و تعلل در صدور مجوزهای لازم از ادامه کار منصرف می شوند.

- ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی با انتقاد از استعلامات موازی و تعلل برخی دستگاه های اجرایی در صدور مجوزهای لازم تصریح کرد: بسیاری از افرادی که مشتاق سرمایه گذاری در استان هستند به دلیل مشکلات موجود از جمله استعلام های موازی و تعلل در صدور مجوزهای لازم از ادامه کار منصرف می شوند.

محمدمهدی شهریاری روز چهارشنبه 22 مرداد در نهمین جلسه مرکز خدمات سرمایه گذاری با بیان اینکه کاهش فقر، آسیب های اجتماعی، تامین رفاه و دستیابی به توسعه پایدار در گرو جذب سرمایه گذاری است افزود: متاسفانه روند حمایت از سرمایه گذاری در دستگاه های اجرایی با وجود قوانین حمایتی و تاکیدات لازم مطلوب نیست.

وی ادامه داد: انتظار می رود مدیران نسبت به حمایت و روانسازی جذب سرمایه گذاری در چارچوب قوانین اقدام ویژه داشته باشند.

شهریاری گفت: پاسخ دستگاه های اجرایی به استعلام های سرمایه گذاری نباید بیش از زمان تعیین شده باشد و درصورت تخطی از این مورد با دستگاه مربوطه برخورد خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند حمایت از سرمایه گذاری در دستگاه های اجرایی آذربایجان غربی مطلوب نیست

روند حمایت از سرمایه گذاری در دستگاه های اجرایی آذربایجان غربی مطلوب نیست