مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 08:402020-08-12اقتصادي

مرکز پزشکی هسته ای سمنان راه اندازی می شود


مسئول کمیته فنی مهندسی بنیاد نیکوکاران راه آسمان با بیان اینکه مرکز پزشکی هسته ای سمنان راه اندازی می شود، گفت: این مرکز نیازمند 100 میلیارد تومان اعتبار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی خیرالدین ظهر چهارشنبه در حاشیه سفر خود به سمنان و در جمع خبرنگاران به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه بزرگترین مرکز پزشکی هسته ای شرق کشور در سمنان راه اندازی می شود، بیان کرد: این پروژه در 30 هزار متر مربع ساخته و نیازمند 100 میلیارد تومان اعتبار است.

وی با بیان اینکه این مرکز در ماه آتی کلنگ زنی می شود، افزود: این مرکز در سه فاز راه اندازی و شامل مراکزی مانند کلینیک فوق تخصصی سرطان، بخش تشخیصی و تصویربرداری، شیمی درمانی، آزمایشگاه، پژوهشی و آموزشی است.

ایجاد پژوهشکده سرطان مسئول کمیته فنی مهندسی بنیاد نیکوکاران راه آسمان با بیان اینکه مرکز پزشکی هسته ای سمنان در درمان بیماران سرطانی نقش مهمی ایفا خواهد کرد، تاکید داشت: تحویل زمین مورد نیاز برای ساخت این پروژه بزرگ درمانی در کارگروه زیربنایی استانداری به تصویب رسیده و حتی قطعه زمینی به مؤسسه خیریه راه آسمان تحویل شده است خیرالدین با بیان اینکه اقامتگاه و سرای بیماران در فاز دوم و پژوهشکده سرطان در فاز سوم این پروژه تعریف شده است، تاکید کرد: امیدواریم با تأمین اعتبار، شاهد راه انداز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز پزشکی هسته ای سمنان راه اندازی می شود

مرکز پزشکی هسته ای سمنان راه اندازی می شود