مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 08:352020-08-12حوادث

کشف 545 میلیارد ریال کالای قاچاق و بیش از 2 تن انواع مواد مخدر در استان مرکزی


فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف 545 میلیارد ریال کالای قاچاق و بیش از 2 تن انواع مواد مخدر در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزای فارس از اراک، فرمانده انتظامی استان در نشست خبری با اصحاب رسانه از کشف 545 میلیارد ریال کالای قاچاق از ابتدای سال جاری در عملیات های پلیس استان خبر داد و گفت: این کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 93 درصدی را به همراه دارد.

      حسن مفخمی شهرستانی  بیان داشت: دشمن در سیاست های خود در برابر نظام اسلامی ایران، جنگ نرم و ایراد خسارت از طریق جنگ نرم و تحریف واقعیت های اجتماعی از طریق جنگ رسانه ای را دنبال می کند.

    وی با اشاره به کارکرد رسانه در مواجهه با جنگ نرم دشمن و از سویی بسط احساس امنیت و انسجام همگانی بیان داشت: نیروی انتظامی در سالیان گذشته به خوبی با همراهی اصحاب رسانه در تنویر افکار عمومی و خنثی سازی دسیسه های دشمنان عمل کرده و بازتاب این تعاملات اثربخش، توسعه احساس امنیت و انضباط اجتماعی در جامعه بوده است.

    این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر ضرورت اشرافیت و شناخت پلیس و دیگر دستگاه های متولی نظم و امنیت نسبت به مسائل اجتماعی تصریح کرد: یکی از مهم ترین مولفه های این شناخت که در فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نیز تجلی داشت، بهره گیری صحیح از سرمایه های اجتماعی است که در بیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 545 میلیارد ریال کالای قاچاق و بیش از 2 تن انواع مواد مخدر در استان مرکزی

کشف 545 میلیارد ریال کالای قاچاق و بیش از 2 تن انواع مواد مخدر در استان مرکزی