مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 08:252020-08-12بين الملل

دورخیز آمریکایی ها برای اخراج شرکت های چینی از وال استریت


وزیر خزانه داری آمریکا هشدار داد شرکت های چینی که استانداردهای حسابرسی آمریکا را رعایت نکنند از وال استریت اخراج خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از راشا تودی، استیون منوچین، وزیر خزانه داری آمریکا هشدار داد شرکت های چینی که سهام آنها در بورس وال استریت معامله می شود، در صورتی که قوانین حسابرسی آمریکا را رعایت نکنند از وال استریت اخراج خواهند شد.

وی گفت: از سال آینده میلادی اگر آنها به طور کامل قوانین آمریکا را اجرا نکنند، شرکت های چینی باشند یا هر شرکت چینی از آنجا که باید دقیقا استانداردهای حسابداری مشخصی را رعایت کنند، از لیست شرکت های بورسی وال استریت اخراج خواهند شد.

به خاطر اینکه آمریکا نمی توانست فعالیت های مالی و جزییات حسابداری شرکت های بزرگ چینی نظیر علی بابا که سهام آنها در بورس نیویورک عرضه شده را داشته و مورد بررسی قرار دهد، این مسئله مدت هاست که موضوع مناقشه در طرف آمریکایی است.

البته اخیرا کارگروه بازارهای مالی رییس جمهور آمریکا نیز خواستار اقداماتی در راستای بالا بردن استانداردهای موردنیاز برای عرضه شرکت ها در وال استریت با هدف حفاظت از سهامداران در برابر خطرات موجود از سوی شرکت های چینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دورخیز آمریکایی ها برای اخراج شرکت های چینی از وال استریت

دورخیز آمریکایی ها برای اخراج شرکت های چینی از وال استریت