مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 08:202020-08-12فرهنگي

اختتامیه چهارمین جشنواره شعر کردی «منال» مجازی برگزار می شود


دبیر چهارمین جشنواره شعر کردی منال گفت: در تلاش هستیم با استفاده از امکانات موجود فضای مجازی و با برنامه ریزی دقیق جشنواره به شیوه ای برگزار شود که به مخاطبانمان حس حضور در جشنواره را منتقل کنیم.

- اختتامیه چهارمین جشنواره شعر کردی منال مجازی برگزار می شود ایسنا/ایلام دبیر چهارمین جشنواره شعر کردی منال گفت: در تلاش هستیم با استفاده از امکانات موجود فضای مجازی و با برنامه ریزی دقیق جشنواره به شیوه ای برگزار شود که به مخاطبانمان حس حضور در جشنواره را منتقل کنیم.

میثم خورانی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا جشنواره در بستر فضای مجازی برگزار می شود، اظهار کرد: کیفیت این جشنواره باید مورد توجه باشد و برنامه‎های اصلی و جنبی آن با تاکید بر لزوم ارتقای هرچه بیشتر این جشنواره پیش بینی و اجرا شود.

وی با تاکید بر اینکه در طراحی جشنواره شعر کردی منال که بر تولید محتوای متناسب با فرهنگ و زبان کردی و پاسداشت آن متمرکز بود، گفت:برگزارکنندگان این جشنواره به دنبال تولید محتوا با تمرکز بر ادبیات کودک کردی و جذب مخاطبان کودک و همچنین ایجاد فضا برای شاعران نوجوان و بزرگسال، از طریق فضای مجازی توانستند پیوندی ناگسستنی بین شاعران، خانواده ها و کودکان و نوجوانان که مخاطبان اصلی جشنواره هستند ایجاد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه چهارمین جشنواره شعر کردی «منال» مجازی برگزار می شود

اختتامیه چهارمین جشنواره شعر کردی «منال» مجازی برگزار می شود