مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 08:152020-08-12اقتصادي

38 نفر در منابع آبی استان اصفهان غرق شده اند/شنا ممنوع


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: از ابتدای امسال، 57 مورد حادثه غرق شدگی در منابع آبی استان اصفهان گزارش شد که از این میان 38 نفر فوت شدند.

- منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار مهر با اعلام غرق شدن جوانی در کانال انتقال آب در فولادشهر اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون 9 نفر در کانال های انتقال آب استان اصفهان غرق شده اند.

وی افزود: باز هم با تاکید توصیه می کنیم منابع آبی استان محل ایمن برای شنا در روزهای گرم مردادماه نیست.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: از ابتدای امسال، 57 مورد حادثه غرق شدگی در منابع آبی استان اصفهان گزارش شد که از این میان 38 نفر فوت شدند.

ابلاغ دستورالعمل ایمنی به استخرهای ذخیره آب کشاورزی وی با اشاره به ابلاغ دستورالعمل های ایمنی در سه هزار و 300 استخر ذخیره آب کشاورزی در استان اصفهان بیان داشت: استخرهای ذخیره آب کشاورزی با ماهیت ژئوممبران حالت لغزندگی دارند و ضریب غرق شدن در این استخرها را افزایش می دهد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با تاکید بر الزامات ایمنی توسط سازمان جهاد کشاورزی به صاحبان استخرهای ذخیره آب کشاورزی در استان اصفهان گفت: لازم است، اطراف استخرهای ذخیره آب کشاورزی با فنس ایمن شود و تابلو هشدار شنا ممنوع نصب شده و نردبان و طناب نجات هم در این استخرها ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

38 نفر در منابع آبی استان اصفهان غرق شده اند/شنا ممنوع

38 نفر در منابع آبی استان اصفهان غرق شده اند/شنا ممنوع