مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 08:152020-08-12سياسي

جلسه هماهنگی طرح فراگیری قرآن 1454 برگزار شد


دومین جلسه هماهنگی طرح تابستانی فراگیر قرآن 1454 با حضور مدیران مشارکت کننده درطرح در سالن جلسات شبکه رادیویی قرآن برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جلسه هماهنگی طرح تابستانی فراگیر قرآن 1454 با حضور مدیران مشارکت کننده درطرح برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، مجتبی ایزدی مدیر شبکه رادیویی قرآن و دبیر شورای معارف صدا با تشکر از اقدامات صورت گرفته، هدف از تشکیل جلسه را بیان گزارش عملکرد نهادها و نیز بررسی پیشنهادها برای تداوم طرح های فراگیر قرآنی اعلام کرد.

سپس گزارش عملکرد اقدامات انجام شده در 4معاونت سیما، صدا، استان ها و فضای مجازی و نیز سایر نهادهای مشارکت کننده در ارتباط با طرح تابستانی قرآن 1454 ارائه شد.

در ادامه اعضا نظرات خود را درباره تداوم طرح در سایر فصول ارائه دادند: حجت الاسلام والمسلمین حمید محمدی دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور بر بهره مندی از شرایط موجود و تدوام طرح با محوریت کتابهای قرآن مدارس با حضور 5/15 میلیون دانش آموز تاکید کرد و یادآور شد در شرایط فعلی ناشی از انتشار ویروس کرونا، نقش محوری رسانه ملی در توسعه فرهنگ قرآنی در کشور حیاتی و محوری است.

سپس محمد مهدی عزیززاده مدیرکل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر آمادگی کامل وزارتخانه و ادارات کل فرهنگ استان ها در راستای همک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه هماهنگی طرح فراگیری قرآن 1454 برگزار شد

جلسه هماهنگی طرح فراگیری قرآن 1454 برگزار شد