مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 08:152020-08-12حوادث

جذب 100 نیرو در اورژانس همدان/بازگشت به کار 24 نیروی کرونایی بهبودیافته


رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان همدان از جذب 100 نیروی پیمانی و قراردادی اورژانس در همدان خبر داد و گفت: 24 نفر از نیروهای اورژانس همدان به کرونا مبتلا شده بودند که بعد از طی کردن دوران قرنطینه سلامتی خود را به دست آورده و اکنون درحال خدمت رسانی هستند.

- ایسنا/همدان رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان همدان از جذب 100 نیروی پیمانی و قراردادی اورژانس در همدان خبر داد و گفت: 24 نفر از نیروهای اورژانس همدان به کرونا مبتلا شده بودند که بعد از طی کردن دوران قرنطینه سلامتی خود را به دست آورده و اکنون درحال خدمت رسانی هستند.

دکتر حبیب معصومی در گفت وگو با ایسنا، از جذب 100 نیروی پیمانی و قراردادی در مرکز حوادث و فوریت های پزشکی همدان خبر داد و اظهار کرد: از ابتدای امسال 98 نیروی عملیاتی مرد و دو اپراتور زن وارد مجموعه اورژانس استان همدان شدند.

وی با بیان اینکه نیروهای اورژانس در خط مقدم مقابله با کرونا هستند، افزود: 24 نفر از نیروهای اورژانس درگیر این بیماری بودند که البته درحال حاضر بهبود یافته و به کار خود برگشته اند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان همدان با بیان اینکه آمار نیروهای اورژانسی مبتلا به کرونا در خرداد و تیرماه افزایش یافت، مطرح کرد: سالیانه 400 هزار تماس با اورژانس همدان برقرار می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 100 نیرو در اورژانس همدان/بازگشت به کار 24 نیروی کرونایی بهبودیافته

جذب 100 نیرو در اورژانس همدان/بازگشت به کار 24 نیروی کرونایی بهبودیافته