مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 08:052020-08-12سياسي

جامعه رسانه ای به دنبال انتشار اخبار امیدآفرین باشند


فرمانده سپاه ناحیه گچساران با اشاره به رسالت خبرنگاران گفت: رسانه ها اخبار امیدآفرین منتشر کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، حجت الاسلام موسوی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه گچساران در آیین تجلیل از خبرنگاران این شهرستان گفت: خبرنگاران باید با تحقیق و پژوهش در موضوعات مختلف دست به فعالیت بزنند، چرا که اطلاع رسانی و انتشار اخبار درست جهت آگاهی بخشی به جامعه بسیار مهم است.

وی افزود: خبرنگاران باید رعایت اصول حرفه ای خودشان را در همه امورات داشته باشند که هم شان و جایگاه خبرنگار حفظ شود و هم اطلاع رسانی دقیق صورت گیرد.

صداقت در امر اطلاع رسانی موسوی در ادامه تصریح کرد:گاهی اوقات در جراید ، مطبوعات و رسانه ها مطالبی گفته می شود که دور از واقعیت است ، در حقیقت یک خبرنگار باید رسانه را بشناسد و کار خبرنگار باید مبتنی بر صداقت باشد و تلاش کنند تا اخباری که در اختیار مردم قرار می دهد درست، دقیق و معتبر باشد.

مسئولیت سنگین خبرنگاران فرمانده سپاه ناحیه گچساران در ادامه این آیین ضمن گرامیداشت روز خبرنگار گفت: در حقیقت خود نامگذاری این روز خبرنگار رسالت شما عزیزان را سنگین تر می کند، چرا که روز 17مردادماه مزین به خون خبرنگار شهید محمود صارمی شده است و نشان دهنده این است که مسیر و هدف تان با دیگر رسانه های دنیای غرب متفاوت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه رسانه ای به دنبال انتشار اخبار امیدآفرین باشند

جامعه رسانه ای به دنبال انتشار اخبار امیدآفرین باشند