مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 08:052020-08-12اقتصادي

در هر شرایطی تجهیزات پزشکی جدید و کارآمد را تهیه می کنیم


معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی قم گفت: اگر مواد یا ابزار جدیدی وارد بازار شود که بدانیم در رون درمان موثر و مفید خواهد بود و درصد موفقیت درمان را بالا خواهد برد، - ایسنا/قم معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی قم گفت: اگر مواد یا ابزار جدیدی وارد بازار شود که بدانیم در رون درمان موثر و مفید خواهد بود و درصد موفقیت درمان را بالا خواهد برد، به هرترتیب ممکن آن ها را تهیه کرده و مورد استفاده قرار می دهیم، هر چند کمیاب یا گران باشند.

لیلا ناصر پور در گفت و گو با ایسنا بیان کرد: علاوه بر مرکز خدمات تخصصی درمان ناباروری، مرکز خدمات تخصصی MIT نیز در استان قم راه اندازی شده است که امور مربوط به فناوری اطلاعات را پیگیری می کند، چرا که اساسا در دنیای امروز، در اغلب حوزه ها به ویژه پزشکی، فناوری اطلاعات اهمیت بسیاری دارد، برای مثال زمانی می توان خدمات مفیدی به بیماران ارائه داد که اطلاعات دسته بندی شده از آن ها موجود باشد.

وی ادامه داد: نرم افزار جامع مراکز جراحی محدود، از جمله محصولات مرکز خدمات تخصصی MIT جهاد دانشگاهی است که هم اکنون در خود مرکز و در سایر مراکزی که به آن نیاز داشته اند مورد استفاده قرار گرفته است.

ناصر پور تشریح کرد: دوراپزشکی از جمله مواردی است که از سال گذشته با جدیت بیشتری مورد پیگیری ما قرار گرفته است و با شیوع کرونا به اهمیت و کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در هر شرایطی تجهیزات پزشکی جدید و کارآمد را تهیه می کنیم

در هر شرایطی تجهیزات پزشکی جدید و کارآمد را تهیه می کنیم