مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 07:502020-08-12سياسي

تنها راهکار دولت، اجازه از رهبری برای معرفی سرپرست وزارت صمت است


معاون پارلمانی رییس جمهوری درباره آینده وزارت صمت پس از عدم رای اعتماد مجلس به وزیر پیشنهادی دولت گفت: راهکار باقی مانده برای دولت این است که رییس جمهوری باید با استجازه از مقام معظم رهبری تا معرفی وزیر جدید، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهوری روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا درباره تصمیم رییس جمهوری برای اداره وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: بر اساس اختیاری که قانون اساسی به رییس جمهوری داده است اگر به هر دلیلی وزارتخانه ای فاقد وزیر باشد، رییس جمهوری می تواند آن وزراتخانه را با سرپرست اداره کند که به مدت سه ماه حسین مدرس خیابانی مسوولیت سرپرستی وزارت صنعت، معدن و تجارت را بر عهده داشت.

وی افزود: مهلت سرپرستی ایشان از امروز منقضی می شود و راهکار باقی مانده این است که رییس جمهوری باید با استجازه از مقام معظم رهبری کسی را تا معرفی وزیر جدید به عنوان سرپرست منصوب کند.

معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: اینکه نفر معرفی شده چه کسی خواهد بود هنوز معلوم نیست و باید از رهبری برای انتصاب اجازه بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز-چهارشنبه- مجلس با 104 رای موافق، 140 رای مخالف و 10 رای ممتنع از مجموع 254 نماینده حاضر در مجلس با انتصاب حسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها راهکار دولت، اجازه از رهبری برای معرفی سرپرست وزارت صمت است

تنها راهکار دولت، اجازه از رهبری برای معرفی سرپرست وزارت صمت است