مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 07:402020-08-12پزشكي

با خدمات اسنپ دکتر آشنا شوید


آیا تا کنون برایتان این حالت پیش آمده است که بخواهید در کوتاه ترین زمان، با یک پزشک صحبت کنید و از راهنمایی های وی استفاده کنید؟ اسنپ دکتر این شرایط را برایتان مهیا می کند.

- اسنپ دکتر یک سایت و اپلیکیشن مشاوره آنلاین است که شما می توانید در کوتاه ترین زمان به پزشکان دسترسی پیدا کنید و سوالات خود را مطرح نمایید.

نحوه دسترسی به پزشکان از طریق تماس صوتی، تماس ویدئویی و یا ارتباط متنی صورت می گیرد که هر کدام حق مشاوره مربوط به خود را دارد.

در اسنپ دکتر خدمات متنوع پزشکی از قبیل کرونا ویروس ⁄  مشاوره و روانشناسی ⁄ مشاوره روانپزشکی و سلامت روان ⁄  مشاوره بیماری های داخلی، گوارش و غدد ⁄  مشاوره مامایی و سلامت بارداری ⁄  مشاوره سلامت پوست و مو ⁄  مشاوره سلامت کودکان و نوزادان ⁄  مشاوره پزشکی عمومی و سلامتی ⁄  مشاوره نورولوژی مغز و اعصاب ⁄  مشاوره پزشکی سلامت جنسی ⁄  مشاوره پزشکی دستگاه تناسلی، کلیه و مجاری ادراری ⁄  مشاوره قلب، عروق و فشار خون ⁄  مشاوره گوش، حلق و بینی، سر و گردن ⁄  مشاوره پزشکی با متخصص زنان و زایمان ⁄  مشاوره طب فیزیکی و ورزش ⁄  مشاوره بیماری های عفونی، هپاتیت، ایدز، HPV ⁄  مشاوره سلامت بینایی و چشم پزشکی⁄ مشاوره دارویی⁄ سلامت دهان و دندان⁄ تغذیه و تناسب اندام⁄ ارتوپدی و شکستگی⁄ زیبایی و جراحی ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با خدمات اسنپ دکتر آشنا شوید

با خدمات اسنپ دکتر آشنا شوید