مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 07:352020-08-12سياسي

اجرای 330 برنامه شاخص بمناسبت هفته امربه معروف و نهی از منکر در آذربایجان غربی


دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی گفت: احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر رویکرد اصلی ستاد است.

- دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در استان خبرداد اجرای 330 برنامه بمناسبت هفته امربه معروف و نهی از منکر در آذربایجان غربی ایسنا/آذربایجان غربی دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی گفت: احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر رویکرد اصلی ستاد است.

حجت الاسلام بهنام دلریش امروز 22مرداد در نشست خبری بااصحاب رسانه که در سالن جلسات برگزار شد افزود: در رویکرد جدید ستاد از تصدی گری درحوزه امر به معروف ونهی ازمنکر دوری شده و به احیای این سنت توجه خاص شده و هدف اصلی ستاد است.

وی گفتمان سازی و جریان سازی و در نهایت فرهنگ سازی را در راس ستاد استانی دانست وتصریح کرد: در همین راستا جلسات وبرنامه های ویژه ای با ادارات، سمن ها و اقشارمختلف نخبگان جامعه برگزار شده و شده است.

حجت الاسلام دلریش با اشاره به اینکه هفته امر به معروف و نهی از منکر از اول محرم آغاز می شود خاطرنشان کرد: در طول این هفته 330برنامه شاخص در استان اجرا می شود که مهمترین برنامه ها باتوجه به شیوع کرونا و محدودیت ها به فضای مجازی معطوف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 330 برنامه شاخص بمناسبت هفته امربه معروف و نهی از منکر در آذربایجان غربی

اجرای 330 برنامه شاخص بمناسبت هفته امربه معروف و نهی از منکر در آذربایجان غربی