مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 07:302020-08-12پزشكي

رعایت 60 درصدی دستورالعمل های بهداشتی در مشهد


دبیر قرارگاه مرکزی دانشگاهی مبارزه با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در هفته های گذشته 60 درصد مردم این شهر استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کرده اند.

- دبیر قرارگاه مرکزی دانشگاهی مبارزه با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: روند کاهشی مبتلایان و بستری ها در مناطق زیر پوشش این دانشگاه در هفته های گذشته ناشی از رعایت 60 درصدی استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی توسط مردم بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، حمیدرضا رحیمی گفت: خراسان رضوی و مشهد همچنان در وضعیت قرمز قرار دارند اما به نسبت هفته های گذشته تعداد مبتلایان و بستری ها روند کاهشی داشته است.

وی ادامه داد: اگر درصد رعایت مردم به بیش از 75 درصد برسد به طور قطع می توانیم مدیریت بهتری در زمینه کنترل و درمان بیماری کرونا اعمال کنیم لذا از مردم تقاضا داریم هشدارها و توصیه های ستادهای ملی و استانی مبارزه با کرونا را جدی بگیرند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از آمار بالای روزانه بستری ها در مراکز درمانی، مراجعات به مراکز بهداشتی و تماس های مردمی با سامانه تلفنی 191 خبر داد و گفت: تعداد مراجعه روزانه بستری بیش از 100 نفر است و مراجعه روزانه بیش از هزار نفر را هم به مراکز بهداشتی داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت 60 درصدی دستورالعمل های بهداشتی در مشهد

رعایت 60 درصدی دستورالعمل های بهداشتی در مشهد