مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 07:202020-08-12فرهنگي

حسرت به هشتمین جشنواره بین المللی فیلم بوفالو آمریکا راه پیدا کرد


فیلم کوتاه حسرت به نویسندگی سیروان کریمی و کارگردانی جلال ویسی از تولیدات حوزه هنری استان کردستان به هشتمین جشنواره بین المللی فیلم بوفالو آمریکا راه پیدا کرد.

- "حسرت" به هشتمین جشنواره بین المللی فیلم "بوفالو" آمریکا راه پیدا کرد ایسنا/کردستان رییس حوزه هنری کردستان گفت: فیلم کوتاه "حسرت"به نویسندگی سیروان کریمی و کارگردانی جلال ویسی از تولیدات حوزه هنری استان کردستان به هشتمین جشنواره بین المللی فیلم "بوفالو" آمریکا راه پیدا کرد.

امین مرادی رییس حوزه هنری استان کردستان امروز(22مرداد) با اعلام این خبر اظهار کرد: فیلم کوتاه حسرت به کارگردانی جلال ویسی و تهیه کنندگی حوزه هنری کردستان در هشتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم بوفالو که 28 آگوست الی 3 سپتامبر (7 الی 13شهریور ماه ) در آمریکا برگزار می شود به نمایش در خواهد آمد.

وی در خصوص داستان این فیلم افزود: فیلم کوتاه 100 ثانیه ای حسرت با هدف کاهش آسیب های اجتماعی به تهیه کنندگی حوزه هنری استان کردستان معضل طلاق و مشکلات ناشی از آن را به تصویر در آورده است.

رییس حوزه هنری کردستان تصریح کرد: در این فیلم که دومین حضور بین المللی خود را تجربه می کند سامان پاسیان به عنوان تصویر بردار، پژمان راش به عنوان صدابردار، عماد افتخاری در بخش تدوین و ارمیتا وفا دوست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسرت به هشتمین جشنواره بین المللی فیلم بوفالو آمریکا راه پیدا کرد

حسرت به هشتمین جشنواره بین المللی فیلم بوفالو آمریکا راه پیدا کرد