مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 07:152020-08-12سياسي

آیین سنتی – مذهبی تشت گذاری در اردبیل برگزار نمی شود


مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: به دنبال شیوع کرونا و وضعیت قرمز در اکثر شهرهای استان اردبیل آیین مذهبی – سنتی تشت گذاری در آستانه محرم در اردبیل برگزار نخواهد شد.

- ایسنا/اردبیل مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: به دنبال شیوع کرونا و وضعیت قرمز در اکثر شهرهای استان اردبیل آیین مذهبی – سنتی تشت گذاری در آستانه محرم در اردبیل برگزار نخواهد شد.

حجت الاسلام جعفرزاده 22 مرداد ماه در نشست با جمعی از مسئولان هیئت های مذهبی شهرستان نمین اظهار کرد: اکثر شهرهای استان اردبیل در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند و در این شهرها مراسم عزاداری ماه محرم با تدابیر بهداشتی و رعایت پروتکل های ابلاغی برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در کنار لغو مراسم تشت گذاری که همه ساله از 27 ذیحجه در اردبیل و شهرهای دیگر آغاز می شد، هرگونه عزاداری در مکان های سربسته و جابجایی هیئت های مذهبی و همچنین مراسم متعارف عزاداری محله به محله با شرایط خاص برگزار می شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به اینکه به هیچ وجه همچون سال های گذشته این مراسمات با تجمعات پرتراکم برگزار نخواهد شد، گفت: تجمعات روز تاسوعا و عاشورای حسینی در شهرهای استان لغو شده و در کنار آن از هیئت امنای مساجد، ریش سفیدان و بزرگان محلات شهر خواسته ایم تا در راه اندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین سنتی – مذهبی تشت گذاری در اردبیل برگزار نمی شود

آیین سنتی – مذهبی تشت گذاری در اردبیل برگزار نمی شود