مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 07:102020-08-12سياسي

جهش تولید نقشه راه شکست نا امیدی ها و بیکاری در جامعه است


بنیاد خیریه شمیم زنجان با همکاری مسجد داودقلی زنجان اقدام به مطالعه و پژوهش درباره کارآفرینی و اشتغالزایی پایدار برای جوانان زنجانی کرده و در این زمینه از کارگاه های تولیدی حمایت می کند.

- حجت الاسلام علی اصغر ولایتی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به شعار سال و لزوم حمایت از اشتغال و تولید داخلی اظهار کرد: ما بر اساس وظیفه دینی و انسانی خود در جامعه وظیفه داریم از جوانان برای خودباوری و عزت نفس حمایت کنیم.

مدیر عامل بنیاد خیریه شمیم زنجان افزود: قرآن کریم که قانون اساسی و اساس فرهنگ ماست، در حقیقت، کتاب زندگی، کارآموزی است و حضرت پیامبر و اهل بیت نیز کار و کارآفرینی را مورد تأکید قرار داده و خودشان  به آن عمل می کردند.

وی با بیان اینکه دستیابی به زندگی شایسته و سالم، در گرو بهره گیری از معارف آسمانی، تفکر، تعقل و فعالیت مثبت، دوراندیشانه و مفید است، ادامه داد: خطوط کلی و شاهراه های وصول به زندگی مطلوب، شکوفا کردن بخشی از استعدادهای درونی و جامعه عمل پوشاندن به آنهاست، زیرا این حیات دنیوی و مادی، ظرفیت شکوفایی تام یا حتی بخش اعظم استعدادهای آدمی را ندارد.

ولایتی افرود: در نظام ارزشی و در جای جای کلام معصومین و به ویژه در نگاه پیامبر اعظم(ص) در امتداد آیات قرآن و خاستگاه وحی، امور اقتصادی و مقوله کارآ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهش تولید نقشه راه شکست نا امیدی ها و بیکاری در جامعه است

جهش تولید نقشه راه شکست نا امیدی ها و بیکاری در جامعه است