مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 07:102020-08-12بين الملل

آشنایی با معاون جو بایدن؛ سناتوری حامی اسراییل با همسری یهودی


کامالا هریس گزینه جو بایدن برای منصب معاونت ریاست جمهوری، بارها در حمایت از رژیم صهیونیستی موضع گرفت و به رغم تحریم کنفرانس های «آیپک» از سوی چهره هایی چون «برنی سندرز»، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نگاهی به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای رسانه های آمریکایی و رژیم صهیونیستی نشان می دهد اگرچه کامالا هریس گزینه منصب معاونت ریاست جمهوری آمریکا انتقادهایی از شهرک سازی های رژیم صهیونیستی در اراضی فلسطین کرده و به تمجید از توافق هسته ای برجام پرداخته است اما کارنامه او از حمایت های پایدارش از تل آویو حکایت دارد.

تایمز اسراییل در گزارشی درباره مواضع کامالا هریس گزینه جو بایدن برای منصب معاونت ریاست جمهوری آمریکا منتشر کرده و روی مسائلی از قبیل عملکرد و حمایت های او از رژیم صهیونیستی و همچنین شوهر یهودی او دست گذاشته است.

کامالا هریس سناتور دموکرات ایالت کالیفرنیا در مبارزات مقدماتی این حزب برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا نامزد این حزب بود اما در نهایت از این رقابت کنار کشید و حمایتش را از بایدن اعلام کرد.

گزارش مذکور تحت این عنوان منتشر شد: 5 چیز یهودی که باید درباره کامالا هریس نامزد معاونت ریاست جمهوری ایالات متحده بدانید .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشنایی با معاون جو بایدن؛ سناتوری حامی اسراییل با همسری یهودی

آشنایی با معاون جو بایدن؛ سناتوری حامی اسراییل با همسری یهودی