مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 07:052020-08-12بين الملل

گفتگوی تلفنی نتانیاهو و ماکرون با محوریت لبنان


نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفتگوی تلفنی با رییس جمهور فرانسه بار دیگر ادعاهای واهی خود درباره حزب الله لبنان را تکرار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه تلفنی گفتگو کرد.

نتانیاهو در این تماس تلفنی بار دیگر با طرح اظهارات عوام فریبانه از آمادگی تل آویو برای کمک های بشردوستانه به لبنان خبر داد و اعلام کرد که باید تمامی کمک ها مستقیماً به دست شهروندان لبنانی برسد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد: به منظور جلوگیری از فاجعه مشابه انفجار بیروت باید تمامی مواد منفجره و موشک هایی که حزب الله اقدام به ذخیره آنها در تمامی مناطق مسکونی لبنان کرده، دور شود.

وی همچنین ادعا کرد: اگر حزب الله بر این باور است که می تواند بحران لبنان را از طریق ایجاد بحرانی با اسراییل حل کند، اشتباه بزرگی کرده است.

انفجار هفته گذشته در بندر بیروت به حدی شدید بود که موج انفجارها تا کیلومترها آنطرف تر رفت و به ساختمان های زیادی نیز آسیب وارد کرد.

این انفجار بر اثر 2700 تن نیترات اورانیوم توقیف شده در بندر شماره 12 بندر بیروت اتفاق افتاد و بر اثر آن گودال حدوداً 40 متری در محل انفجار ایجاد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتگوی تلفنی نتانیاهو و ماکرون با محوریت لبنان

گفتگوی تلفنی نتانیاهو و ماکرون با محوریت لبنان