مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 07:002020-08-12اقتصادي

نوعروس هایی که منتظر جهیزیه هستند/ چشم امید به کمک های مومنانه


رییس مرکز نیکوکاری رسانه یاران خراسان جنوبی بر جهت دهی کمک های مومنانه به سمت نیازهای واقعی محرومان تاکید کرد و گفت: نوعروسانی چشم انتظار کمک های خیران برای آغاز زندگی مشترک هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، خشکسالی های اخیر و کم شدن درآمد مردم از یک سو و از طرف دیگر چند برابر شدن قیمت کالاهای اولیه زندگی، شرایط را برای زوج های جوان سخت کرده به طوری که برخی ها را تا سرحد طلاق هم پیش برده، حالا خیلی از زوج های جوان چشم شان به دستان توانمند خیرینی است که با همت بلند خود قدمی برای سر و سامان گرفتن زندگی شان، در ساده ترین شکل ممکن برداند.

روزانه تعداد زیادی از خانواده ها به مراکز خیریه و نیکوکاری و مساجد محل خود مراجعه می کنند و از آنها درخواست کمک در خصوص تامین جهیزیه دختران خود را دارند، خانواده های آبرومندی که تاکنون روی پای خود ایستاده بودند اما بالارفتن قیمت کالاها و چند برابر شدن قیمت لوازم خانگی، خواب را از چشمانشان برده است.

درآمد پایین سرپرست خانوار که بیشترشان کارگر و کشاورز هستند، کفاف خرید جهیزیه را نمی دهد، برخی ها هم بدلیل عدم توان فراهم کردن جهیزیه دختر کارشان تا مرز طلاق قبل از شروع زندگی هم پیش می رود که به همت خیرین نیکوکار چند قلم از کالاهای اساسی زندگی شان تهیه می شود تا سرپناهی بسازند و زندگی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوعروس هایی که منتظر جهیزیه هستند/ چشم امید به کمک های مومنانه

نوعروس هایی که منتظر جهیزیه هستند/ چشم امید به کمک های مومنانه