مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 06:402020-08-12اقتصادي

2 هزار و 700 میلیارد ریال به مراکز درمانی استان پرداخت شد


مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: از ابتدای اسفندماه سال گذشته تاکنون بالغ بر 2 هزار و 700 میلیارد ریال اعتبار به استان اختصاص یافته است.

- کیومرث مظفری در گفتگو با خبرنگار مهر به مناسبت سالروز تأسیس سازمان بیمه سلامت به تشریح خدمات این سازمان به بیمه شدگانش پرداخت و اظهار داشت: بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر معادل 60 درصد از جمعیت استان کرمانشاه در قالب پنج صندوق بیمه ای شامل؛ صندوق کارکنان دولت، صندوق روستاییان و عشایر، صندوق بیمه همگانی رایگان، صندوق ایرانیان و صندوق سایر اقشار تحت پوشش خدمات بیمه سلامت هستند.

وی افزود: همچنین یک هزار و 40 مرکز درمانی و تشخیصی نیز از جمله آزمایشگاه، رادیولوژی و داروخانه در استان طرف قرارداد بیمه سلامت هستند.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه با بیان اینکه در پرداخت مطالبات مراکز درمانی استان به روز هستیم، گفت: در حال حاضر مطالبات بخش های غیردانشگاهی اعم از داروخانه ها، پزشکان و بیمارستان های غیردولتی تا پایان سال 98 تسویه شده است و فقط بخش جزیی از مطالبات داروخانه ها باقی مانده که ظرف چند روز آینده پرداخت می شود.

مظفری با اشاره به مطالبات مراکز درمانی طی سال جاری، افزود: مطالبات بخش غیردانشگاهی تا پایان خردادماه تسویه شده است، همچنین به منظور قدردانی از زحمات مراکزی که نسخه نویس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 هزار و 700 میلیارد ریال به مراکز درمانی استان پرداخت شد

2 هزار و 700 میلیارد ریال به مراکز درمانی استان پرداخت شد